Facebook
Instagram
YouTube
Numericus Zagreb
Office centar
5/5

3:02

Excel – konsolidacija višestrukih tablica

1. Pozicioniramo se u sheet gdje želimo da nam se sve tablice spoje u jednu. 2. Kartica DATA – ikona Consolidate. 3. Otvara se dijaloški prozor Consolidate. 4. Pod opcijom Function biramo što želimo da nam se ispisuje kao krajnji rezultat svih vrijednosti koje ćemo staviti u istu tablicu. 5. Pod opcijom Reference biramo raspone koje želimo spojiti. 6. Svaki put kada označite raspon, stisnete Add (Dodaj) kako bi se raspon prebacio u prozor All references. 7. Kada smo odabrali sve raspone koje želimo spojiti u jednu tablicu, pod opcijama Use labels in odaberemo opcije Top row kako bi se ispisao gornji redak, zatim stavimo kvačicu i na opciju Left column kako bi se ispisao lijevi stupac te nakon toga stisnemo kvačicu na opciju Create links to source data. 8. Stisnemo OK i napravila nam se konsolidacija tri raspona.

Povezane lekcije

Povezane lekcije

Partneri ovog videa