Tanja je eCommerce stručnjakinja i savjetnica za online poslovanje. Kombinirajući digitalnu stručnost i strategiju, pomaže tvrtkama da postave i ostvare hrabru viziju za svoje online kanale kako bi bili konkurentni u digitalnom i eCommerce svijetu.
Uz samu izradu poslovnog plana, da ostvarite sve ono što ste zamislili, potrebno je imati prave ljude uz sebe.
Upravo je ona jedna od onih koja vam može pokrenuti i unaprijediti online poslovanje da upoznate vaš svijet mogućnosti.
Božić je pred vratima što znači da biste trebali kao online trgovac u potpunosti iskoristiti ovo vrijeme i pripremiti svoj web shop za paničnu kupnju u posljednjem trenutku. U konačnici, te će se prodaje dogoditi neovisno o tome da li su napravljene na vašem web shopu ili kod konkurencije, no ako ne iskoristite ovo božićno ludilo za kupnjom, mogli biste propustiti ogroman potencijali posao ovu sezonu.
Tako da ćete napraviti listu važnih koraka da znate da li je vaš web shop spreman za povećanje prometa za božićnu kupovinu.
Kako bih vam pomogla u tome, napravila sam listu savjeta na najbolju prodaju koja će vam pomoći da povećate prodaju ovog Božića.
Završne blagdanske misli
Sada imate široku sliku s kojim će se sve izazovima vaš web shop susresti tijekom blagdanskog shoppinga i kako da se pripremite na vrijeme za njih. Krenite sa optimizacijom i provjerom vašeg web shopa što je prije moguće. Na taj ćete način pomoći svim posjetiteljima koji će doći u vaš web shop da kupe odlične poklone.
Iako će vam ovi savjeti sigurno pomoći da prodate više tijekom božićnog razdoblja preko vašeg web shopa, u konačnici morate biti sigurni da u biti VI kao trgovac možete podnijeti povećanje količine narudžbi, posebno kada optimizirate svoje marketinške kampanje tijekom vrhunca prodajne sezone. Uzmite u obzir sve, od izrade prodajnog plana, preko marketinških kampanja i uređenja vašeg web shopa.
Ne gubite vrijeme, definirajte prioritete i krenite odmah s pripremama za najveće shopping ludilo u godini.