excel kobeščak
Facebook
Instagram
Numericus Zagreb

10 ključnih savjeta za povećanje prodaje na vašem web shopa ovog Božića

Tanja-Sincek
knjiga zbirka zadataka poslovnog excela banner

Tanja je eCommerce stručnjakinja i savjetnica za online poslovanje. Kombinirajući digitalnu stručnost i strategiju, pomaže tvrtkama da postave i ostvare hrabru viziju za svoje online kanale kako bi bili konkurentni u digitalnom i eCommerce svijetu.

Uz samu izradu poslovnog plana, da ostvarite sve ono što ste zamislili, potrebno je imati prave ljude uz sebe.

Upravo je ona jedna od onih koja vam može pokrenuti i unaprijediti online poslovanje da upoznate vaš svijet mogućnosti.

Božić je pred vratima što znači da biste trebali kao online trgovac u potpunosti iskoristiti ovo vrijeme i pripremiti svoj web shop za paničnu kupnju u posljednjem trenutku. U konačnici, te će se prodaje dogoditi neovisno o tome da li su napravljene na vašem web shopu ili kod konkurencije, no ako ne iskoristite ovo božićno ludilo za kupnjom, mogli biste propustiti ogroman potencijali posao ovu sezonu.

Kako počinje priprema?

Tako da ćete napraviti listu važnih koraka da znate da li je vaš web shop spreman za povećanje prometa za božićnu kupovinu.

Kako bih vam pomogla u tome, napravila sam listu savjeta na najbolju prodaju koja će vam pomoći da povećate prodaju ovog Božića.

1. Analizirajte i naučite nešto iz brojki


Vaš zadatak broj jedan je analizirati prošlogodišnje statistike i naučiti nešto iz njih.
 
Razumijevanje uspjeha ili neuspjeha vaših kampanja i ulaganja može vam pomoći u stvaranju boljih kampanja ove godine. Analiza podataka također vam može pokazati više načina da zadovoljite potrebe svojih blagdanskih kupaca.
 
Evo nekoliko pitanja na koja odgovorite kada gledate analizu od prošle godine:
 
–        Koja je kampanja bila najuspješnija?
–        Koje dane je bio najveći promet?
–        Koji se proizvod najviše prodao?
–        Koja je prosječna vrijednost košarice?
–        Kolika je bila ukupna zarada u tom vremenskog razdoblju?
–        Što je radila vaša konkurencija?
–        Koje ključne riječi su ubijale?

2. Provjerite može li vaš web shop izdržati povećanje prometa



Ako ne želite da vam se sruši web shop tijekom praznične kupovine, važno je da osiguramo dovoljno prostora na serveru da vaš web shop bude brzi i da se ne ruši prilikom previše posjeta istovremeno.

Ako je ovo vaš prvi “Božić” i niste do sada imali iskustva sa skokovima prometa, obratite se agenciji gdje vam je web shop i tražite povećanje paketa na serveru.

3. Imajte dovoljno proizvoda na zalihama



Trebate unaprijed napraviti inventuru i razmisliti o proizvodima koje želite promovirati kroz vaše marketinške kampanje. Vrlo je važno da imate dovoljnu količinu zaliha za sve proizvode koje ćete dodatno promovirati kako vaši posjetitelji ne bi bili razočarani.

4. Obucite naslovnicu web shopa u blagdanski look




Ne predlažem da morate napraviti potpuni redizajn web shopa, no svakako možete prilagoditi web shop uz manje izmjene da bude ipak u duhu Božića. Neka glavni banneri na naslovnici sadrže Božićne elemente ako već ne možete ubaciti elemente kroz cijeli web shop.

Vjerujte da i mala promjena može stvarno povećati interes posjetitelja i želju da ostanu u blagdanskom duhu na vašem web shopu.

5. Optimizirajte prikaz web shopa za mobilne uređaje



Tijekom blagdanske sezone sve više ljudi pregledava web shopove  sa svojih mobitela nego inače.

Ne želite izgubiti te posjetitelje samo zato što vaš web shop nije optimiziran za mobilne uređaje, zar ne?

6. Stvorite bolju navigaciju




Nejasna i loše osmišljena navigacija na vašem web shopu natjerat će kupce da napuste vaš web shop.

Možete poboljšati navigaciju na nekoliko načina:

–        omogućite automatsko dovršavanje
–        provjerite da li pretraživanje dobro radi na mobilnom uređaju
–        dodajte opciju filtriranja na stranicu rezultata pretraživanja

7. Napravite nove kategorije usmjerene samo na blagdansku kupnju



Upravo te nove kategorije pomoći će kupcima blagdanskih poklona da lakše nađu i odaberu darove. Na takav način poboljšat ćete i korisničko iskustvo vašeg web shopa.

Evo nekoliko primjera koje možete dodati:
–        Božićna ponuda
–        Pokloni za djecu
–        Pokloni za žene
–        Pokloni za mamu
–        Pokloni do 100 kn

8. Spremite  “cart abandoners-e”



Statistika kaže da će čak 67% posjetitelja staviti neki artikl u košaricu te će napustiti web shop bez kupovine.

Taj broj bi mogao biti čak i veći sada tijekom blagdanske sezone, jer ljudi skaču iz jednog web shopa u drugi tražeći najbolje ponude. Koristite različite alate i podsjetnike kako bi vratili posjetitelja nazad u vaš web shop da završi kupnju.

9. Pokrenite “teaser” kampanju




Ako želite podići svijest o vaše brandu i stvoriti uzbuđenje kod posjetitelja, Teaser kampanja je odličan način da uhvatite vaše nove potencijalne kupce u tjednima koji prethode Božiću.

10. Fokus – content marketing




Mnogi trgovci su skloni fokusirati se samo na oglase ili društvene mreže tijekom blagdanske sezone.

Upravo fokusiranje na content marketing može vam dati ogromnu prednost u odnosu na konkurenciju.

Na primjer, možete napraviti popis “Najtraženiji božićni poklon” ili “Vodič za darove za sve članove obitelji”.

Pišite blog u kojem ćete dati savjete i ideje posjetiteljima jer će oni sigurno doći na vaš web shop i istražiti ponudu o kojoj ste pisali.
Zapamtite da ova vrsta sadržaja nije korisna samo vašim posjetiteljima, nego pomaže i vašem SEO-u.

Završne blagdanske misli

Sada imate široku sliku s kojim će se sve izazovima vaš web shop susresti tijekom blagdanskog shoppinga i kako da se pripremite na vrijeme za njih. Krenite sa optimizacijom i provjerom vašeg web shopa što je prije moguće. Na taj ćete način pomoći svim posjetiteljima koji će doći u vaš web shop da kupe odlične poklone.

Iako će vam ovi savjeti sigurno pomoći da prodate više tijekom božićnog razdoblja preko vašeg web shopa, u konačnici morate biti sigurni da u biti VI kao trgovac možete podnijeti povećanje količine narudžbi, posebno kada optimizirate svoje marketinške kampanje tijekom vrhunca prodajne sezone. Uzmite u obzir sve, od izrade prodajnog plana, preko marketinških kampanja i uređenja vašeg web shopa.

Ne gubite vrijeme, definirajte prioritete i krenite odmah s pripremama za najveće shopping ludilo u godini.

Partneri projekta