excel kobeščak
Facebook
Instagram
Numericus Zagreb

“Google Analytics u poslovanju” – Marko Krčmar

Marko Krčmar
knjiga zbirka zadataka poslovnog excela banner



Što je Google Analytics?

Za one koji još ne znaju, Google Analytics je besplatan alat koji nudi Google i koji pruža detaljan uvid u promet i izvedbu vaše stranice.

Pomoću Google Analytics-a možete pronaći odgovore na sljedeća pitanja:

Koliko je ljudi posjetilo vašu stranicu?

Tko posjećuje vašu stranicu (njihova lokacija, spol, dob)?

Koje uređaje koriste za pristup?

Kako ljudi dolaze do vaše stranice (putem Googlea, Facebooka ili drugih društvenih medija, izravno, itd.)?

Koje ključne riječi koriste da bi vas otkrili u Google pretraživanju?

Pogledajte što posjetitelji rade nakon što su na vašoj web-lokaciji?

Koje stranice i sadržaj imaju dobre rezultate, a koje ne?

Provjerite brzinu učitavanja vaše stranice?

Pratite konverzije (koliko je ljudi kupilo nešto ili se prijavilo na vaš popis e-pošte)?

I mnogo, puno više…

U današnjoj kolumni upoznat ćemo alat Google Analyticsa i kako vam može pomoći u online poslovanju.

Google Analytics savršen je alat za vas kao poduzetnika da vidite kako web stranica funkcionira i da naučite koja poboljšanja na web stranici su vam potrebna kako biste povećali konverzije i prodaju!

No, s toliko informacija dostupnih u Google Analyticsu i njihovim ogromnim opsegom, novi korisnici često ne znaju odakle započeti.

Upravo zato je stvorena ova kolumna. I nije važno jeste li tek počeli ili već imate iskustva s Google Analyticsom, naučit ću vas kako izvući što više korisnog iz tih podataka.

Provjerite brzinu učitavanja vaše stranice?

Pratite konverzije (koliko je ljudi kupilo nešto ili se prijavilo na vaš popis e-pošte)?

I mnogo, puno više…

U današnjoj kolumni upoznat ćemo alat Google Analyticsa i kako vam može pomoći u online poslovanju.

Google Analytics savršen je alat za vas kao poduzetnika da vidite kako web stranica funkcionira i da naučite koja poboljšanja na web stranici su vam potrebna kako biste povećali konverzije i prodaju!

No, s toliko informacija dostupnih u Google Analyticsu i njihovim ogromnim opsegom, novi korisnici često ne znaju odakle započeti.

Upravo zato je stvorena ova kolumna. I nije važno jeste li tek počeli ili već imate iskustva s Google Analyticsom, naučit ću vas kako izvući što više korisnog iz tih podataka.

Zašto trebate Google Analytics?

Ako još uvijek niste sigurni treba li vam Google Analytics ili ne, razmislite o sljedećih 6 razloga te razmislite isplati li se naučiti koristiti. Odgovor je: DA!

  • Besplatno je – Iako Google pruža Analytics kao besplatni alat, sve značajke koje su potrebne vašoj maloj otključane su od samog početka.
  • Dobivate lako razumljiva izvješća – čak i ako niste marketinški stručnjak, lako možete razumjeti podatke i donijeti informirane odluke. Ne samo da ćete dobiti statistiku prikazanu u brojevima, već ćete također dobiti podatke vizualizirane pomoću grafikona itd.
  • Sveobuhvatan je – bez obzira na to koju vrstu posla vodite ili koju vrstu web-stranice imate, možete koristiti Google Analytics. Koristi se za blogove, web-mjesta velikih i malih poduzeća, trgovine e-trgovine, WordPress web-mjesta, prilagođeni kodirani i sve između.
  • Saznajte više o svojim posjetiteljima – dobivate potpune pojedinosti o svojim posjetiteljima i potencijalnim klijentima, što su, tko su, odakle dolaze, što rade na vašoj web-lokaciji, uređaje koje koriste, njihovo ponašanje itd.
  • Mjerite izvedbu svog sadržaja – možete pratiti i mjeriti koliko je vaš sadržaj privlačan, vidjeti na kojim stranicama posjetitelji provode puno vremena, koji su najpopularniji postovi na blogu, koji sadržaj im se ne sviđa i još mnogo toga.
  • Identificirajte probleme na svojoj web-lokaciji – saznajte koji dijelovi vaše web stranice ne rade dobro. Pratite napuštanje košarice, zašto vaši posjetitelji ne prolaze do kraja procesa odjave. Također, koje stranice uzrokuju potpuno napuštanje vaše stranicu.

“Međutim, najveća prednost Google Analytics-a ne leži u samim podacima, već u tome što radite s podacima.

U sljedećem ću broju pokazati razliku između Google Universal Analytics i Google Analytics 4 (GA4) verzije te zašto se morate što prije naviknuti na GA4 verziju.”

Povezane novosti

6 listopada, 2023

Partneri projekta