Danas svatko tko prati eCommerce događaje, očaran je trendovskim porastom online
poslovanja i želi započeti karijeru u tome. Ako ste i vi jedan od njih, ovaj članak je upravo za
vas.
Vrlo je lako postati voditelj web shopa, no jedna od najvažnijih stvari je da trebate imati
odgovarajuće vještine, znanja te znati koristiti analitičke alate.
Ono prvo što biste prvo trebali razumjeti jest ovo:
Stručnjak za eCommerce poslovanje ili voditelj web shopa osoba je koja će biti
odgovorna za planiranje i izvođenje poslovanja web shopa.
Online trgovinama treba upravljati
te je održavati stručnjak za eCommerce poslovanje. Vlasnik web shopa želi optimizirati
strategiju web shopa kako bi povećao prodaju i upravo zato treba stručnjaka u tom području
koji će se pobrinuti za rast konverzija i posjećenosti njegove online trgovine.
Sad kad to znate, idemo vidjeti koji su to koraci da postanete stručnjak za web shop.
Ako ste potpuno novi s najmanje znanja o ecommerce poslovanju, prvo biste trebali dobiti
što više znanja iz različitih izvora.
Neke osnove možete naći i online, no upravo odabir prave radionice pružit će vam znanje i
naučiti vas sve glavne značajke kako funkcionira web shop te kako ga uspješno voditi.
SEO ili optimizacija za tražilice igra vrlo važnu ulogu u ecommerce poslovanju. Statistike
govore da oko 93% online kupnji počinje s tražilicom.
Bez dobre optimizacije web shopovi će ostati daleko iza konkurencije. Uz pomoć SEO, kupci
vas mogu pronaći na tražilici kada oni to požele, a to će vam donijeti konverzije.
Da biste mogli voditi web shop, morate naučiti koje su zakonitosti svake svjetski poznate
ecommerce platforme.
Na tržištu je mnogo dostupnih platformi, a najveća je razlika u tome da li će web shop biti
zasnovan na nekom custom CMS-u ili će se koristiti otvorena platforma poput poput
WooCommercea za WordPress. Odabir platforme uvelike ovisi o budžetu vlasnika.
Content je kralj web shopa. Sadržaj ili content koji gradite na web shopu način je dosezanja
ciljanje publike. Nove ćete klijente privući upravo tim besplatnim objavljenim sadržajem preko
blogova, ali i samih opisa proizvoda.
Vođenje društvenih mreža, slanje newslettera u svrhu promocije, prodaje ili dijeljenja znanja s
vašim postojećim i potencijalnim kupcima samo su neke vještine koje trebate da bi vaš
poslodavac bio zadovoljan s vašim radom. One vam donose i prednost pred ostalim
kolegama u timu.
Naći osobu koja ima cjelokupno znanje iz online trgovine i digitalnog marketinga danas je
rijetkost. No, upravo vam ta široka lepeza znanja daje priliku da budete konkurentni na
tržištu.
Vi ćete biti spona između vašeg web shopa i kupaca. Zato je vrlo važno da naučite kako
razgovarati s kupcima kada vam se obrate da s nečime nisu zadovoljni te kako njegovati
odnose preko korisničke podrške.
Nemojte zaboraviti da svaka negativna recenzija ili iskustvo vašeg kupca može dovesti do
pada posjećenosti vašeg web shopa. Najteže je stvoriti vjerne kupce, no još ih je teže zadržati.
Briga za kupce mora vam biti broj jedan na listi prioriteta!
Brže se uči uz podršku stručnjaka
Da biste postali voditelj web shopa i stručnjak za ecommerce poslovanje, morat ćete dati sve
od sebe. Svaki korak je dugotrajan postupak učenja i zahtijeva pokušaje i pogreške koji će
vam dati sve više iskustva. Nemojte se bojati iskoristiti nove prilike i isprobavati nove stvari.
Najvažnije je da imate prave osobe pokraj sebe koje će vas učiti na vašem putu te vas
usmjeravati kako da u što kraćem vremenu zadovoljite ciljeve vašeg poslodavca, ali i prodajne
rezultate web shopa za koji ste vi odgovorni.