Od prve web urednice do prve SEO učiteljice
Počela sam raditi prije 25 godina, na prvoj godini fakulteta. Zahvaljujući IRC-u dobila sam posao u SRCE-u. I skužila da me to ne zanima, kao ni ono što sam studirala.
Htjela sam pisati.
Dok sam radila za prve news portale, postala sam jedna od prvih blogerica u Hrvatskoj, Ptica Trkačica.
Onda sam postala prva glavna urednica Jutarnji.hr-a.
Pa prva community menadžerica.
Pa prva od žena po broju Twitter followera. Pa prva koja je dobila posao putem LinkedIna u Hrvatskoj.
Pa prva domaća SEO učiteljica.
Volim se rugati da mi CV izgleda kao da lažem.
Ali bila sam prva jer sam dovoljno stara da budem prva oko „tih internetskih stvari“ koje su se rađale taman u moje mladenačko vrijeme. Osim te sreće, bila sam prva i jer mi je često bilo dosadno. Pa bih čačkala, čitala, pokušavala nešto staro napraviti na novi način. Sad učim ljude kako da oni budu prvi na Google rezultatima pretrage pa da zarade novce.
Karijeru mijenjam okvirno svakih 10 godina, onda kad otprilike dosegnem neku TOP poziciju pa mi opet postane dosadno.
Nisam foolish, al sam hungry.
Svakodnevno u prosjeku 3 do 4 puta tražimo odgovor na svoja pitanja putem Googlea.
Treba li mi recept za tortu, guglam.
Treba li mi servis bojlera u kvartu, guglam.
A našla sam ga jer ima SEO optimiziran sadržaj.
Ljudi traže odgovore i rješenja svojih problema i njihov je motiv da nešto kliknu ili kupe u tom trenutku ogroman.
Zanimljivo je da 91% svog sadržaja na web stranicama nikad neće dobiti klik s Googlea kojeg niste platili oglasom (izvor: Ahrefs).
Zašto? Jer je većina sadržaja napisano „kreativno“ i pod pretpostavkom da će se neki sadržaj ljudima svidjeti.
Što je fokus dobrog content marketinga? Odgovori i rješenja.
A SEO to sve zapakira da korisnike dočeka na Googleu.
Budite korisni i budite tamo gdje vas korisnici traže – i više ćete zarađivati.